مصطفی عزیز نگاهت دل را به آتش میکشد

نگاه مصطفی معراجی به آینده ایست پر از امید
آنگاه که بریدگی پاهایش، شکستگی دستش و سوختیگی های ناشی از آتش سیگار یادگاریست از روزگار اکنون سرزمینش
وقتی که هیچ یک از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مسؤولیتی در این خصوص نمی پذیرد

اندکی صبر سحر نزدیک است

3 دیدگاه

  1. ghapoochi said,

    ژانویه 31, 2010 در 1:04 ب.ظ.

    من تو را چشم در راهم نه براي آمدنت براي رهاييت براي آزاديت
    هموطن سبز من اي كاش من هم با تو همراه بودم اي‌كاش مي‌توانستم لحظه‌هاي فريادت را بستايم

    من خود شرمنده از اين همه فقر، فقري كه نه از من بلكه براي تمامي كساني است كه دوست داشتند جاي تو باشند

  2. رضا said,

    ژانویه 31, 2010 در 4:42 ب.ظ.

    دمت گرم

  3. جبهه متحد دانشجویی said,

    فوریه 1, 2010 در 3:39 ق.ظ.

    وبلاگ جبهه متحد دانشجویی

    http://jonbesh-daneshjoee.blogfa.com


پاسخی بگذارید

