انتظار به سر رسید: «مهدی یحیی نژاد» بنیانگذار وبسایت بالاترین مهمان این هفته برنامه پارازیت

طبق اعلام صفحه فیس بوک برنامه پارازیت مهمان این هفته آقای «مهدی یحیی نژاد»  بنیانگذار و مدیر وب سایت بالاترین است. برای دیدن این خبر از این لینک به صفحه فیس بوک برنامه پارازیت بروید:

http://www.facebook.com/pages/Staticparazyt/76683931440

2 دیدگاه

  1. iman09 said,

    دسامبر 6, 2010 در 10:54 ب.ظ.

    سلام آقا امید من iman09 هستم یکی از کاربرهای بالاترین، الان دو روزه که حساب کاربری من بسته شده به جرم استفاده از چند حساب کاربری. من و برادرم هر دوتا از یه سیستم برای login کردن به بالاترین استفاده میکنیم بخاطره همین بالاترین به صورت اتوماتیک حساب من و برادرم رو بسته، هر چه قدر هم به بالاترین ایمیل میزنم قسم میخورم میگم اشتباه شده هیچ جوابی به من نمیدن، ازت خواهش میکنم، این مشکله منو به گوش مهدی یحیی نژاد برسون. من دو ساله که عضوه بالاترینم ، خیلی بی انصافیه که با یه اشتباه از طرف سیستم حسابم بسته بشه
    بی نهایت ممنون

  2. abasian said,

    دسامبر 7, 2010 در 2:40 ق.ظ.

    ba arazoya movafaghiyat va salamati baraya mahdi yahya najad va ba tashakor az zahamat ishan .


پاسخی بگذارید

