پیام انتشار فیلم وحشیگری بسیج در کوی دانشگاه ساده است: «شکاف عمیق در نظام و نزدیکتر شدن پیروزی»

اتفاق خاصی افتاده دوستان که بوی پیروزی را نزدیکتر میکند. پخش فیلم وحشیگری بسیج و گارد در کوی دانشگاه یک پیغام مهم دارد و آن حفره عظیم ایجاد شده داخل خود نظام است. فکر نکنید این فیلم به همین سادگیها منتشر شده است. این فیلم در آرشیو سپاه محافظت میشده است و انتشار آن از عهده هرکسی خارج است. بسیج و سپاه در کلمه شاید قاتل و متجاوز و جانی معنا دهد ولی در درون رازهای زیادی دارد که فقط زمان ترکهای این دیوار پوسیده را نشان میدهد. دیشب با دوست بسیجی سابق و سبز اکنونم تماس گرفتم و ازش در مورد انتشار این فیلم پرسیدم، ابراز اطلاع خاصی نکرد و از نحوه انتشار آن بی خبر بود ولی به من گفت:» داخل بسیج دودستگی به قدری زیاد شده که انتشار این فیلم تنها یک چشمه از آن است.» به من گفت: «تو مو میبینی و من پیچش مو». صبر و استقامت و واقع بین بودن و پرهیز از خشونت تنها رمز پیروزی ماست. ما به این فیلم در این موقعیت احتیاج داشتیم و من همینجا دست کسی که این فیلم رو به رسانه ها رسونده می بوسم. خدمتش به مردم بیشتر از اون چیزیه که حتی فکرشو میکرده. عزم خود را برای حذف خشونت و دیکتاتوری جمع کنید و خواسته خود را که همان «جمهوری ایرانی» است با افتخار و صبر دنبال کنید. به امید ایرانی آزاد و آباد و عاری از خشونت. ما بیشماریم

ببینید سند جنایات جمهوری اسلامی را و به آنان که هنوز به این نظام امیدی دارند هم نشان دهید

5 دیدگاه

  1. nima said,

    فوریه 23, 2010 در 2:30 ب.ظ.

    ina az heyvanam past taran. khoda pedare esraeelo biyamorze.
    khoda lanat kone khameneee va daro dastasho

  2. Arvand said,

    فوریه 23, 2010 در 2:46 ب.ظ.

    دوست سبز پیکرام .به درستی به نکته بسیار مهمی اشاره کردی ،شکاف درون نیرهای سرکوب گر عمودیست.بر اساس برایند نیروها ،هر گاه شکاف در راس عمود این خیمه بیشتر شود ،فروپاشی خیمه نزدیک تر میشود .

  3. irani said,

    فوریه 23, 2010 در 6:02 ب.ظ.

    آن چه مسلم است این فیلم با هدف مشخصی‌ برون آمده. چه طور تا حالا مخفی‌ بود حالا بد از ۸ ماه یک دفعه کشف شد. اما قصد نشون دادن این فیلم این است که اگر دقت کنید میشنوید که دائماً افرادی که مثلا بسیجی هستن هی‌ تکرار می‌کنن نزن نزن این به این معناست که اینها میخوان بگن که نیروی انتظامی بوده که تمام جنایت رو انجام داده و ببینید که بسیج و سپاه تازه جلوی اونارو گرفتن. با این هدف ۳ منظور رو پی‌ میگیرن: ۱-اگر کسی کشته یا زخمی شده برای این بوده که نعزم جامعه رو بهم ریخته و نیروی انتظامی که قانوناً مسعول حفظ آرامش در جامعه هست بایستی با این افراد این طور برخورد میکرده. ۲- مردم با بسیج و سپاه قهر نکنند بلکه تازه این سپاه وگور بسیج بوده که جلوی بیشتر شدن تلفات رو گرفته. کاملا در فیلم مشخص هست که دیالوگ‌ها ساختگی هست البته نه این که فیلم جعلی باشد نه ولی‌ با منظور قبلی‌ این دیالوگ‌ها در این فیلم نهاده شده. ۳-اگر قرار باشه نقشه رژیم برای آوردن نیروی اصلاح طلب (برای جلوگیری از سقوط کل رژیم) به زودی اجرا بشه(مراجعه کنید به راهکار جدید کروبی برای رفراندوم !!!!) باید یک گروه قربانی بشه و اون گروه حتما نباید سپاه یا بسیج باشه پس کی‌ بهتر از نیروی انتظامی.خواهش می‌کنم به هوش باشید که senario یه جدیدی برای ما ملت نوشته شده. پیروز بعد مبارزات مردم ایران به دور از دخالت ابر قدرتها.

  4. اشکبوس said,

    اکتبر 18, 2010 در 10:51 ب.ظ.

    سلام خسته نباشی

  5. اشکبوس said,

    اکتبر 19, 2010 در 12:21 ق.ظ.

    سلام


بیان دیدگاه